2014. február 27., csütörtök

Bejelentések

Sziasztok!
Ismét egy újabb bejegyzést kellett hoznom, hiszen van néhány fontos bejelentenivalóm. Előre szólok, senki ne ijedezzen, nem lesz vége a blognak, nem zárok be. :)
Nos, az első fontos infóm az, hogy megváltoztattam a bloggernevemet/nevünket.
Ezentúl nem Kis Írókként publikálok/lunk hanem Emma W. néven. Nem tudom, mi volt az eredeti oka, hogy így döntöttem, csak úgy gondoltam, hogy jót tenne egy kis változás.

Valamint, a http://roarcritics.blogspot.hu/ blog megrendezett egy blogversenyt, amire jelentkeztem ezzel a blogommal, és az újonnan megnyitott Fanfiction blogommal is. Az oldalsávban, a Chat alatt található a plakát. De mivel a másik blogomon még nem található egy rész sem, (de ennek ellenére is meghívtak a versenyre) úgy gondolom, hogy kénytelen leszek egy kicsit megsürgetni ezt a dolgot, és hamarabb fel fog kerülni a prológus és az első fejezet, mint, hogy ezt a blogot be tudjuk fejezni. Sajnálom, de közbe jött ez a blogverseny dolog, és egy kicsit felborultak a dolgok...
Ígérem, szólni fogok, ha fent lesznek már azon a blogomon is a részek.

Bocsánat, hogy már megint sokat beszéltem/ írtam, hogy rám jött ez a beszélhetnék :) De senki se keseredjen ám el, gőzerővel dolgozok a következő részen, és bár pontos időt nem tudok mondani, hogy mikor lesz fent, hamarosan megérkezik!

Még egyszer köszönöm, hogy támogattok minket, és, hogy ennyien olvassátok a történetünket!  Szurkoljatok nekem /nekünk a versenyen! :)

Ölel titeket:                                                                                                  Emma W.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése