2013. augusztus 1., csütörtök

És itt van a harmadik fejezet.

3.fejezet


Milla Mackay

Vizesen kibattyogok a partra.
Miért lenne az én hibám? Nem én mentem neki. Kérjen bocsánatot, vagy különben nem kap egy vasat sem! Hihetetlen tuskó. Ekkora frátert! És még nekiáll följebb!
Kicsavarom a vizet a hajamból, és reménykedem, hogy Jenniferrel nem futok össze. Elszúrtam a meccset, és … porrá vált a tekintélyem is. Ha egyáltalán még volt. A csatát elvesztettem, de a háborút nem.
 
Pár órára beugrok dolgozni, mert a versenyek alatt ez nem kötelező. Én felszolgálólány, jobban mondva pincérlány vagyok. Nem a legjobb, de szeretem amit csinálok. Kivéve talán az élénk színű virágfüzéreket rühellem, amit muszáj felvennünk.
-Mit hozhatok?- kérdezem.
-Egy mangó turmixot szeretnék -a menüt nézegetve válaszolnak a vendégek.
-Egy pillanat és hozom –vágom rá azonnal.
Ez itt az egész parton a legtrendibb hely, a finom turmixokat mindenki ismeri, és szívesen fogyasztja. A megérkezett vendégeket egy minőségi vacsora várja, megfizethető áron.  Csak egyetlen egy hibája van, méghozzá az, hogy Jennifer apjáé ez az bár.
Kör alakú asztalok helyezkednek el a fedett részben, ahova egy terasz vezet. A bár mellett a homokba tartók vannak helyezve, és éjszakánként fáklyákat raknak beléjük. Hangulatos hely, senki sem panaszkodhat. A tetőrészt egy neon felirat ékesít: Hawaii Paradise.
 
Késő délután van, amikor elhagyom a munkahelyem.
Fárasztó napom volt, ezért amint hazaérek, veszek egy hideg zuhanyt. Várom, hogy lehűtsön, és abban bízok, hogyha sikerül elterelnem a figyelmemet, nem fogok azon gondolkozni, hogy mi lett volna ha…?
Felöltözök, és a konyhába megyek. Megvan! Mosogatni fogok! Elég jó elfoglaltság, de sajnos túl hamar végzek vele. Leroskadok a kanapéra, és számolom a perceket. Úgy döntök, hogy elmegyek sétálni.
Kilépek az ajtón, a meleg nyári szellő az arcomba csap. Legalább 40 fok lehet, tikkasztó a hőség. Lemegyek a partra.
Elfoglalok egy sziklát, a hullámok közelében egy szemtelen sirály mellettem, aki csapkod a szárnyaival.
-Hess innen!- mordulok rá.
Rémülten elszáll a közelemből. A dühöm már valamennyire csillapodik, de amikor meglátok egy ismerős alakot a parton, nem hagyhatom annyiban. Lesz még egy-két szavam hozzá, anélkül, nem ússza meg.
Felpattanok, és odafutok hozzá, de nem lát engem, mert háttal áll.
-Hé, mi a fenét képzelsz, mégis?! –kiabálok.
Gyorsan megfordul, és amikor észrevesz engem, elkerekedik a szeme.
-Mi… ezt nekem, mondtad? –kérdezi hihetetlenkedve.
-Miért, szerinted van itt valaki a közelben? –folytatom –Először kiabálsz velem, mert eltörtem a deszkádat, és ezek után még is te nyered meg, ezt az átkozott meccset!
Kinyitja a száját, de egy hang nem jön ki rajta. Csak bámul rám.
-És tudod, mit? Nem fogom kifizetni a deszkádat! –megfordulok, és faképnél hagyom. Ezt megérdemelte! Tuskó.
Hallom, ahogyan utánam fut.
Na már csak ez kellett…
-Várj! –kiáltja –Ez egy rossz vicc? Az újságírók küldtek ide, hogy megszégyenítsél? –kérdezi zihálva.
-Nincsen kamerám, és nem vagyok újságíró! Tudnod kell, mert ott voltam…
-Figyelj, biztosan megtudjuk, beszélni ezt a dolgot, egy turmix mellett -mondja.
 -Hihetetlen vagy! –rázom a fejem.
Megint csodálkozik. Felemelem a kezem.
-Ne is mond, tudom mit akarsz. De nem fogok belemenni a játékba.
-Fogalmam sincs, hogy miről beszélsz… -védekezik.
-Ne játszd meg nekem az ártatlant!
-De..
-Nincs több mondanivalóm, és nem az én hibámból történt.
Egy nagy sóhaj szakad fel a tüdőmből.
Ezt jól megmondtam.
És volt képe azt állítani az egészről, hogy semmit sem tud?!
Még hallom, ahogy utánam kiált, de nem foglalkozom vele, hanem egyenesen hazafutok.

 

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Tök jó kis történet, bár Milla eléggé hirtelen haragú :)
    Most vajon az, akinek eltört a deszkája, és az aki megnyerte, ikrek, vagy csak testvérek, akik nagyon hasonlítanak egymásra? Mindenesetre, nem a jó embernek esett neki :)) Azért igazán megbeszélhették volna a dolgot :)) Remélem hamar felrakod a 4.részt, sajnos elég rövidek a fejezetek :)
    Wendy

    VálaszTörlés