2014. április 16., szerda

Jó Hírek!

Sziasztok!
Tudom, tudom még nem tudtuk meghozni a következő fejezetet, de nem akarok mentséget keresni rá. Egyszerűen csak nem jött az ihlet, és millió dolgunk volt...  Mindegy, nem érdekes.
A társam szerkesztett néhány szuper képet, és ezt meg szeretném osztani veletek. Sajnos, elég kicsibe csinálta a program, mert telefonról küldte át nekem,  de szerintem így is szuperek lettek! Nektek mi a véleményetek?
És a másik bejelentenivalóm, hogy ha tényleg minden jól megy, akkor a héten fel fogjukrakni a következő fejezetet! Remélem már várjátok, hiszen nagy nagy csavar lesz benne :) Előre nem akarok semmit sem elárulni :)
Meg még azon is gondolkodtam, hogy megváltoztatom a blog kinézetét, és mindent megszerkesztek rendesen... De már annyira a szívemhez nőtt ez a háttér és a fejléc, hogy nem tudom... lehet, hogy leteszek erről az ötletemről...
 
Ölel titeket:  Emma W.
 







 
Ó, és még egy dolog! HURRÁ!!! Végre tavaszi szünet van! :) :))))
 
 
Nos, igen, kábé én is így érzem magam... :D


2 megjegyzés:

  1. Sziasztok! (újfent ^^)
    Milla képe nagyon szuper lett! :)) A srácoké is, de ők az előző képen jobban tetszettek :D És az első is nagyon szép!
    Ha van valami ötleted a blog szerkesztéséhez, szívesen megnézném ^^ Ez a stílus/ borítókép is nagyon jó (nekem kifejezetten tetszik), de nem lenne rossz más "dizáln"-nal sem. De ez továbbra is a te döntésed :))
    Hadd kérdezzek valamit: akkor most Sean és Ruben ikertesók? Mert Ruben sokszor öccseként hivatkozik Seanra, de máshol ikreket írsz. Biztos nem figyeltem eléggé, de ez nem teljesen tiszta ^^
    Most felcsigáztál ezzel a csavar-dologgal. Jobban várom a következő részt, mint eddig, remélem hamar kész lesz :))
    Wendy
    Ui.: Én is megkönnyebbültem, hogy szünet van, de sajnos ez sem tart túl sokáig. És utána megint jön a "terror"! :D

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Nagyon örültem, amikor írtál, olyan jó látni, hogy még mindig itt vagy :) Szóval nagyon köszönjük neked!
    Igazából úgy még nagyon nem gondolkodtam az átalakítással kapcsolatban túl sokat, de ez a rózsaszínes és halvány, narancsos szín lenne, ha átalakítom. Eltűntetném ezt a hátteret, és valami olyant csinálnék, ami teljesen egyszínű. De a fejlécet meghagynám, mert nagyon szeretem :) És még a modulsávot megpiszkálnám egy kicsit, meg a jobb oldali sávban átrendezném a dolgokat. Még nem tudom, hogyan lesz, majd meglátom. De előtte ígérem, szólni fogok, hogy senkit ne érjen meglepetés :)
    Persze, nyugodtan kérdezzél! :) Igen, Sean és Ruben ikertesók, de Ruben azért hivatkozik öccseként a másikra, mert végül is a testvére, de ő az idősebb közöttük. De szóval ikertestvérek!
    Jó szünetet, és előre is Kellemes Húsvétot!

    Ölel téged: Emma W.

    VálaszTörlés