2014. augusztus 1., péntek

Életjelek

Sziasztok!
Vagyis, juj, gyerekek, ezt nem hiszem el! Közel két hónapig semmi életjelet nem adtunk, nagyon sajnálom.
Tudjátok, elég mozgalmas időszakot hagytunk mind a ketten magunk mögött, de most igazából nem erről szeretnék beszélni. 
Nem tudom még mennyien olvassátok a blogot, de szeretnélek titeket tájékoztatni arról, hogy a következő rész nemsokára felkerül. Addig még tartsatok ki. Remélem nem haragudtok nagyon ránk. :)
Valamint van még egy dolog, amiről már régóta szerettem volna beszélni, csak igazából, még nem nagyon mertem. Jelenleg írok egy regényt, és már egészen a végén vagyok. Talán egy-két hét, és befejezem. Szorítsatok nekem. 
Valamint majd közzé teszem azt a blogot, amit létrehoztam e célból, ahol fent lesznek az információk, és néha-néha egy fejezet. Majd szeretnék neki egy kiadót keresni, miután kijavítottam, de csak abban az esetben, ha úgy érzem, hogy tényleg jól sikerült. De az is lehet, hogy elküldöm az Aranymosás pályázatra.
Szóval, csak azt szeretném ezzel mondani, hogy majd lehet, hogy egy hosszabb bejegyzésben rakok egy kis ízelítőt hozzá, és néhány embert megkérem, hogy olvassa el, és mondjon róla véleményt. Afféle bétákat keresek majd, szóval lehet rajta gondolkodni.

Hamarosan következik az új rész!

Ölel titeket: Emma W.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése